środa, 8 lipca 2015

Homo vs hetero

Jakiś już czas temu jak już na pewno wiecie Ameryka zalegalizowała związki homoseksualne a na Internecie Noe mogło się oczywiście obyć bez wielkiej afery. Tak, chodzi mi o tęczowe profilowe na Facebooku. A jak są tolerancyjni to jakoś znak muszę mieć też Ci nietoleracyjni a wypadło na polską flagę. Moim zdaniem był to zły wybór bo to jest flaga i powinno się ją szanować a nie ustawiać dla ,,szpanu" ( znam takie sytuacje). Pomijając to, przejdziemy do tego co ja myślę o osobach ,,homo". Więc tak, ja ogólnie do nich nic nie mam, mogą robić co chcą. Jednak ja czułabym się dziwnie widząc jak całuje się chłopak z chłopakiem/dziewczyna z dziewczyną. Ale to jest tylko i wyłącznie moje odczucie i nie mam prawa im tego zabronić, a nawet jakbym mogła to bym tego nie zrobiła. Druga kwestia małżeństwo. Jestem katoliczką i wierzę w to, że Bóg stworzył kobietę i mężczyznę, aby było razem i takie śluby odbieram dziwnie, ale to też nie jest MOIM zdaniem najgorsze. Ostatni punkt adopcja... Ja mówię głośne NIE. Nie jestem żadnym homofobem, ale jak dziecko ma się wychowywać normalnie kiedy ma dwie mamusie lub dwóch tatusiów. Będzie myślało, że tak wygląda prawdziwa rodzina i w przyszłości też będzie z osobą tej samej płci. Jednak teraz pomyślmy co będzie czuło takie dziecko kiedy możliwe, że będzie wyśmiewane przez swoich kolegów. A jestem prawie pewna, że tak będzie. Zacznie się zamykanie w sobie, okaleczanie a może nawet i samobójstwo. W skrócie jestem tolerancyjna dla homoseksualistów ale jestem przeciw adopcji dzieci przez osoby tej samej płci.

Od razu mówię ten post nie ma na celu nikogo urazić ani narzucić komuś moich poglądów. Chciałam tylko odnieść się do rzeczy które nas na codzień otaczają ☺

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz