czwartek, 30 lipca 2015

#2 JDabrowsky

Imię i nazwisko: Jan Dąbrowski
Nazwa kanału: JDabrowsky
Data utworzenia kanału: 29.09.2011
Data urodzenia: 29.09.1996
Miejscowość: Legnica/Warszawa 
Widzowie: Firanki i karnisze
Ilość subskrybcji w momencie pisania: 690 202
Ilość filmików  w momencie pisania: 263
Serie:
1. Beyond
2. Heavy Rain
3. Outlast
4. Minecraft (na razie się nie pojawia)
5. TerefereMail
6. GTA V
7. FNAF 2
Kanały: JDabrowsky, JDstream, JasMC.pl
Fanpage: https://m.facebook.com/profile.php?id=173840499375315
Instagram: https://instagram.com/p/5z8J9zipsP/
Snapchat: radarfoczek
Youtube: https://m.youtube.com/user/JDabrowsky

Następny musiał być Jasiek! Nie mogłam się powstrzymać. To jest taki pozytywny i świetny człowiek, że nie podanie Go jako drugiego byłoby karalne. Słyszałam o nim już dawno lecz oglądać zaczęłam jakieś 1,5 roku temu. Tak się wkręciłam, że do tej pory mi nie przeszło i dalej mam takiego samego bzika na jego punkcie jak na początku. Mimo, że ostatnio dodawał dużo mniej filmów to i tak ma cały czas świetny kontakt ze swoimi widzami. Ostatnio zaczął nagrywać piosenki i czasami trafiałam na komentarze typu ,, niech zajmie się nagrywaniem filmików a nie śpiewaniem", ,,Widzę, że do tego doszło iż polscy youtuberzy zaczynają kariery muzyczne". Ja osobiście uważam, że dobrze iż zaczął śpiewać bo Youtube nie jest na całe życie a śpiewanie może mu zapewnić przyszłość i widać, że to Go kręci. Ja życzę Jasiowi samych sukcesów i nagrania własnej płyty 💜

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz